Time for a new adventure.....

Next destination..... Marokko!

Hallo Allemaal,

Even mijn blogje nieuw leven inblazen! Het is alweer 1.5 jaar geleden dat ik terugkeerde van mijn onvergetelijke reis. Tijd om weer opnieuw op avontuur te gaan

Laughing

Helaas is 't niet voor maanden, maar 2 weekjes zal ook moeten volstaan. Na er wel een week overnagedacht te hebben... want ja, waar ga je heen als je al zoveel gezien hebt... is de bestemming MAROKKO geworden.

Dus mijn uitspraak 'ik ga nooit meer naar Afrika' wordt bij deze ingetrokken. Op 16 oktober neem ik de trein en daarna 't vliegtuig naar de zon.

Greets Esther

Reacties

Reacties

Twan (vorstenbosch)

Hoi Esther,

Lees net dat je weer op avontuur bent.Have fun de komende weken.Gr uit Valparaiso Chili (helaas voor werk)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!