Time for a new adventure.....

Vanuit het zonnige Marokko

Hallo allemaal,

Een berichtje uit het zonnige Marokko

Cool
. Al tikt het niet zo makkelijk met een arabisch toetsenbord; toch een verhaaltje. Na een uurtje of 3 treinen aangekomen in Brussel. Bij toeval ging de incheckbalie direct open en kon ik mijn tas droppen en ticket ophalen. Er was niet zoveel te doen op het vliegveld en zat met een paar verdwaalde reizigers te eten.

De vlucht naar Marokko was aangenaam en zo voorbij. Eenmaal in Casablanca een taxi genomen naar het hotel. Via een of andere tipplezone aangekomen bij het hotel. Na een roemoerig nachtje een stadwandeling gemaakt en had het al snel weer gezien.

Met de bus naar Rabat gegaan, deze stad had alweer wat meer te bieden. Een gezellige medina = markt en een hostelkamer die echt knalrose was. In de avond heb ik een hapje gegeten met mensen uit Amsterdam. Hun zoon had Islamitische theologie gestudeerd dus ben helemaal op de hoogte van bepaalde gebruiken alhier.

Na een nachtje in de pinkroom ben ik door gereisd naar Meknes. De eerste dag het stadje verkend en ook hier een gezellige medina. Besloot nog een nachtje langer te blijven en naar Vobulilis te gaan. Een ruine van een Romeinse stad. Samen met een ° heb water in de kelder* Duitser die ik in de ochtend tegenkwam, hebben we ons de hele middag goed vermaakt. Alleen toen hij een sandwitch met levertjes bestelde heb ik vriendelijk bedankt.

Undecided

In de avond op de medina lekker gegeten. Op dit moment verblijf ik in het plaatsje Fez. Ben pas net aangekomen en kan er dus nog weinig van vertellen.

Tot de volgende update;

Esther

ps; veel plezier as zondag......volgende keer ben ik er weer bij

Reacties

Reacties

zus en tante Diny

Jij vermaakt je echt overal. Legt gemakkelijk contacten en je komt nog eens ergens. Heel veel plezier en geniet maar van de zon. Hier is het frisjes. Tot je volgende blog. Groetjes...

mam

Heb even naar je blog moeten zoeken maar heb het gevonden Wij gaan je nu volgen; we worden goed verwend maar jij deed het toch anders Elke dag was anders nu is het maar saai in de wei Wij gunnen jou ook je vakantie plezier en vrijheidWij kijken wel elke dag naar je uit knuffels van Ti-Br-GI

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!