Time for a new adventure.....

Daar ga ik weer.....

... na een paar jaar geleden de wereldreis is het tijd om weer te vertrekken

Cool
. Tijd om de reislog nieuw leven in te blazen en het te ontdoen van onnodig stof wat het de afgelopen jaren heeft verzameld.

Om mijn facebookloze vriendjes ook mee te laten lezen zal ik proberen..... ja, ja proberen, om deze keer jullie weer te voorzien van het nodige 'kijk-mij-eens-genieten' vakantieverhalen uit far, far, away oorden.

Om even terug te kijken naar de reizen van afgelopen jaren, waar ik verzuimd heb jullie uitgebreide 'leuk hier' verhalen te laten lezen. Deze staan veilig opgeslagen in mijn traveljourney......

Te beginnen bij Engeland. Ja, helemaal leuk, mooie bestemming, regelmatig een bui. Klein rondje gemaakt (zie de kaart) via Londen met alle bezienswaardigheden naar Salisbury. Een plaats met vele historische bezienswaardigheden, naartuurlijk langs de Stonehenge richting het witte Bath. Via de 'Charles Dickens' verhalen Cotswolds huisjes bekeken. Jaaa, mooi hoor....

Bij toeval een paardenrace bijgewoond. Vervolgens naar Stradford-on-Avon voor de waarschijnlijke geboorteplaats van Shakespeare. Oxford, Cambridge via Audley's End weer terug naar Londen.

Jaar later was Italie aan de beurt. Venetie begonnen, naar het zuiden gegaan via Ferrara, Ravenna. Ravenna zeer leuke plaats, zeer de moeite om daar heen te gaan. Via San Marino naar Toscane om een week te gaan paardrijden.

Heerlijke genoten van de vergezichten vanaf een paardenrug en de luxe om iedere avond een douche en echte bed te hebben. Vervolgens door richting Sienna, Pisa en Cique Terra. Fantastisch gebied om te hiken... pff, soms wel afzien....

Shoppen in Milaan langs het Gardameer naar Verona voor een opera en weer verder naar Venetië..... toen was het rondje en vakantie om.

Laatste bestemming afgelopen januari. Samen met Karlijn mannen bekijken in jurk

Sealed
Innocent
.Op naar Dubai, deze stad van contrast en extremen was een heerlijke 'weekje weg' bestemming. Veel zon, shopping malls en relaxed chillen. Het was heerlijk!

Daarnaast nog een aantal Kennedymarsen uitgelopen en de teller staat op 4. Dit jaar moet ik verschiet laten gaan want ...... op naar bula-bula-bula FIJI!

nancy

heel veel plezier!