Time for a new adventure.....

See, bye.... Horsefly!

Zo blaas je het stof van een fotoalbum en zo blaas je even het stof af van je reislog. Jawel... morgen ga ik weer op reis.

Bestemming: LOS ANGELES, CALIFORNIA, USA

Cool

Heb weer eens niks geregeld dus zie wel waar ik m'n tent kan neezetten in de avond. Morgenvroeg dien ik mij te melden bij het Schiphol Animal hotel om 5.30 uur om vervolgens al werkend richting LAX te gaan.

Daarover later meer.

Mocht je tijdens verveeluurtjes niks te doen hebben of de hollandse plensbuien willen ontlopen. You can follow me on mijn reislogje

Wink

Ciao, Esther

Reacties

Reacties

tante diny

Hoi Es, een fijne vakantie en veel werk plezier met de paarden!! geniet ervan !!!ik hou je verhalen wel bij ,groetjes !!!

Kwubbe

Horsefly.... Paardenvlieg?? ;)

Lenneke

Esther, ik denk inderdaad dat je op vakantie gaat met
Breezer? Of neem je andere paarden mee op je horse-fly?
In ieder geval heel veel plezier!
PS hier schijnt de zon hoor en het is bloedheet!
Groetjes, Lenneke

Hanneke

Idd bloedheet! Heerlijk!!! Goede reis Es!

Zus

Hoorde dat de vlucht met 7 horses goed is verlopen.
Geniet van enkele supermooie weken in Amerika.

jan van vlerken

Wat ben je nou toch weer aan het doen?
Ik heb dit hoofdstuk gemist over paarden naar LA.
Ik zag gisteren wel dat je alle palen uit de grond hebt weten te halen, zal een leuk karwei geweest zijn vrees ik.
Nou, ik hoor het wel wat je ginds weer gaat doen en zal af en toe weer eens op dit reislog kijken, dan hoor en zie ik ook weer eens iets waar je zit.
Blijkbaar ben je vorige week ook de hele zaterdag in Helden geweest en heb ik je ook niet gezien terwijl ik toch van 9.00 tot 20.00 uur daar ben geweest.

Veel plezier maar weer op je "zoveelste" reis.

Gr. Jan

je vader

jij en je paarden op vakantie en vader maar werken in en om de wei bij een temperatuur van 30 gr.
Geniet van je vakantie en pas goed op je zelf.
Groetjes van het thuisfront.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!