Time for a new adventure.....

A day at the beach.

Eindelijk is het dan een keer gelukt.... heb 1 dag, de hele dag kunnen volhouden op het strand. Een dagje niksen en stilzitten, wat nog de nodige moeite kostte. Heb bijna een fles zonnebrand leeggesmeerd en op een enkel plekje na, volledig niet verbrand.

De laatste dagen gaat het rustig aan. Heb verschillende plekjes bezocht en iedere avond weer een bed gevonden. Als is dat toch een uitdaging, want het is heel druk in Cal. Alles zit gewoon vol geboekt en dan heb je hier en dan wel eens verrassingen.

Zo kwam ik laat op de avond aan in Monterey. Een erg leuk stadje, waarvan ik wist dat de hostel volledig volgeboekt was. Gelukkig was de buschauffeur zo aardig om me af te zetten bij de camping midden in de stad.... ja, die bestaan. Staat er een bordje.... Camp Full.

Nou, gelukkig was de ranger nog aan wezig en voor een hiker/biker/lost backpacker is er altijd nog wel een plekje te vinden.

Het was niet echt warm in Monterey dus lekker gaan shoppen. Ook de volgende plek, Santa Cruz.... best fris gedurende ochtend en in de avond. In Santa Cruz, heb ik m'n dagje strand volbracht.

Vervolgens doorgereisd naar Sacramento, waar ik nu een nachtje geslapen heb. Vandaag ga ik verder naar Auburn voor de Endurance rit.

Met mij gaat verder alles goed en verwacht wel wat eerder terug te zijn dan gepland.... heb het wel een beetje gezien en er is natuurlijk geen campingspot te krijgen bij het Yosemite park.

Helaas nog wel slecht nieuws gekregen vanuit Nederland. Een van mijn collega's is tijdens zijn vakantie overleden..... zo realiseer je maar weer dat je altijd moet blijven genieten met alles wat je doet.

Tot de volgende blog.

Reacties

Reacties

zus

Esther, het is leuk om naar het onbekende te gaan, maar het terugkomen naar het alom bekende is super....
Je viervoeters willen naar hun eigen stekkie met alle vernieuwingen en naar hun geweldige bazin!!!
Geniet van je luxe retourvlucht. Groetjes, Zus.

Anita

Hey Esther, lees dat je weer vanalles meemaakt en weer veel gezien hebt. Als je terug vliegt goede reis!!
Groetjes Anita

Je vader

Fijn dat je goed je draai vindt daar aan de overkant van de grote plas. Kom je ook nog Nederlanders tegen ? Wij kijken met veel plezier naar de spelen en zo vliegen de dagen om !!!
Over vliegen gesproken, morgen zondag gaan we met de luchtballon de lucht in vanaf Liessel.
Groeten vanuit Someren.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!