Time for a new adventure.....

Prikkies en extra reisgenoot

Hallo allemaal,

Jaja, ook aan een wereldreis zitten nadelen... ofja, maar net hoe je het bekijkt. De verplichte vaccinaties zijn vanochtend ingeprikt. Nu valt zo'n prikkie eigenlijk best mee, het is gewoon het idee tussen de oren. Maarliefst 3 prikken zonder genade in de bovenarm. Het leukste van al, dat het op 3 juli nog eens mag.

Hepatitus B moet namelijk 3x gegeven worden en datwil zeggenbij terugkomst van de reis een 3de keer. Daar zullen we nog maar even niet aan denken.

De vorderingen voor de reis zijn nog steeds in volle gang. Zo is de tent besteld en alle hoogst noodzakelijke spulletjes zijn zo'n beetje aangeschaft. Natuurlijk zal er nog wel het een en ander bijkomen, maar ik probeer toch niet meer al te veel extra's in mijn toch al, zo mega volle, tas te gaan stoppen.

Het andere nieuwtje van deze log is dat we een 2de reisgenoot gevonden hebben. Haar naam is Deirdre. Ze zal vanaf Kaapstad totJB met ons meereizen. Afgelopen week hebben onder het genot van een hapje en drankje op Hilde's uberrelaxte terras, het een en ander doorgegenomen.

De route die we ongeveer gaan volgen heb ik alvast ingetekend, natuurlijk nog ovb, maar zo krijg je een idee waar we allemaal heen gaan.

Groetjes Ez