Time for a new adventure.....

Namibie (Deel 2)

En dan is het zover... De bruiloft van Bart en Penny. Op 8 september hebben we kennis gemaakt bij de familie. We werden hartelijk ontvangen bij een van haar broers thuis. Een uitgebreid buffet met eten en overvloed. Het was een gezellig avond!

De dagen erna verbleven we in Windhoek. Echt een van de saaiste steden die waar ik ooit geweest ben. Hier is werkelijk helemaal niks te doen. Dus bleef he teen beetje rondhangen met de neven en nichten. Samen hebben we nog wat verplichte dingetjes gedaan voor de bruiloft. Zoals jurken passen, shoppen en chillen.

Natuurlijk moest er nog iets sportiefs gebeuren. Sonja, Karin, Monique en ik besloten om de dag voor het feest te gaan paardrijden. Sonja en Karin hadden beide nog nooit op een paard gezeten dus dat maakte het extra spannend!

De rit was fantastisch! Het meest gezellig wat ik tot nu toe heb gedaan. De begeleidster was een Engelse en wist vanalles over het gebied te vertellen, de omgeving was adembenemend mooi en als je dan ook nog wat wild kan spotten, wordt de rit compleet! We werden ook nog eens verrast in de rimboe met een tafel vol lekkernijen en drankjes.

Een belefenis om niet snel te vergeten.

Dan de dag van het feest. Heerlijk ongeorganiseerd, maar o zo gezellig. Penny zag er prachtig uit! In de kerk was ere en Amerikaanse predikant..... die ook echt Lord, Jesus etc etc erbij haalde... typisch Amerikaans. Daarna een foto sessie in de staatstuinen van Nambie.

Om half 6 begon het feest. En grote zaal met gedekte tafels en 3 buffetten. Een nichtje van Penny deed het woord op deze avond. Er werden wat stukjes voor gedragen en de karakter eigenschappen van het Koppel kwamen voorbij.

Het ging natuurlijk allemaal op Namibisch tempo... dus de muziek ging pas aan om 22:00 uur en was het tijd om te dansen.

Een leuke avond, heerlijk anders dan anders en super om er bij te zijn geweest!

Ps: het internet is hier uit het jaar prehistorie, zodra het sneller is komen de foto's eraan!

zus

Hoi nichtje van me.

We hebben het heel gezellig gehad met jou en de rest van je familie in Windhoek. Weet dat we veel aan je zullen denken en hopen dat je nog een te gekke tijd zult hebben.
Veel reisplezier! Ook van je tante diny.

nancy

hey esther,

lief van je dat je toch al (2 weekjes te vroeg,haha) aan mijn verjaardag heb gedacht in het verre africa.
bedankt voor het leuke cadeautje!
zijn jullie nog in Africa of is er weer een nieuwe bestemming? heel veel plezier nog onderweg met zijn drietjes.

groetjes Nancy en nogmaals bedankt en we horen wel weer van je!!!!!!!!