Time for a new adventure.....

Het leed dat......virus heet.....

Jaja, ook als reiziger komt je zo nu en dan dingen tegen die niet zo leuk zijn.

Undecided

Vorige keer happerde de computer bij het overzetten van de foto's in de backup.... later die dag bleek het memorycardje geheel gewist. Natuurlijk paniek in de tent!

Waarschijnlijk heeft er een computervirus op deze computer gezeten die alles... zowel m'n kaartje als backup leeg getrokken heeft. WEG FOTO'S!

Gelukkig... wonen hier super Aziatische jongetjes die bij Fujifilm werken. Ben dit jochie dan ook eeuwig dankbaar dat hij alles weer heeft kunnen terug halen. Het heeft 'm dan wel 4 uur tijd gekost, maar heb alle 5504 foto's weer terug! Pffuwww

Laughing

Helaas ga ik jullie teleur stellen dat ik eerst hardcopy's van de foto's maak, voordat ze op de website komen. Het gaat dus vanaf nu even duren voordat jullie de foto's gaan zien.....

Mijn excuses hiervoor, zal jullie echter wel op de hoogte houden met alle update verhalen!

Reacties

Reacties

mam

we waren net als jij erg geschrokken dat je alle gemaakte fotos kwijt was gelukkig is het toch nog opgelost we wachten rustig af eigenlijk schrokken we meer van de titel boven je reisverhaal en dachten dat je bij alle leed van de verloren fotos ook nog een virus had opgelopen hier is iedereen bezig met het wel of niet inenten tegen het mexicaanse virus geniet nu maar weer vanalles en schrijf ons wat je meemaakt groetjes en xjes van mam en tita

lenneke

Hoi Esther,
Ik schrok ook van de titel van je nieuwe reisverslag.
Tot nu toe heb ik al je materiaal van je reisverslagen en foto's netjes bewaard. Je had waarschijnlijjk ook niet anders verwacht van mij.
Heel veel groeten van iedereen hier (mag ik denk ik wel doen) en vol verwachting klopt mijn hart naar je volgende nieuws met natuurlijk weer een aangrijpende titel!
Groetjes ook van Sinterklaas.
Lenneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!