Time for a new adventure.....

Happy New Year!

Allemaal de beste wensen voor 2010! Na een knallend vuurwerk bij de Harbour Bridge ben ik er helemaal klaar voor!

De laatste dagen van 2009 heb ik doorgebracht in Singapore. Niet echt een stad met veel historie of siteseeing. Zoals men altijd zegt is Singapore een schone stad.... en dat is zeker waar! Overal staan afvalbakken en alles is gewoon af. Zelfs de oudere gebouwen worden goed onderhouden, wat in de rest van Azië wel anders is.

Een dagje naar de Singapore Zoo geweest. Veel beestjes gespot en een aantal shows bezocht. Ook de witte tijger gezien die in 't wild uitgestorven is. Hij had het schijnbaar erg warm en nam precies een duik toen ik kwam kijken. Heb er prachtige foto's van..... dat maak je natuurlijk ook niet iedere dag mee. Ook zijn hier de apen veel makkelijker te fotograferen dan in 't wild. Heb er toch heel wat moeite voor moeten doen op Borneo.

Het bezoek aan Ford Canning was zeer de moeite waard, mooie uitzichten en toch iets of wat van historie meegekregen. De laatste middag heb ik doorgebracht in de shoppingmalls. Dacht al heel wat gezien te hebben op dit gebied, maar Singapore staat met 'dikke stip' op nummer 1. Maarliefst 27 zijn er terug te vinden op Orchard Street alleen! Heb ik 't nog niet over de rest van de stad. Zo inmens groot... ja, ben verdwaald tijdens 't shoppen en 't kostte me een half uur om de weg terug te vinden.

Wink

Op 30 december had ik m'n vlucht naar Sydney in Australië. Om 20:30 uur de lucht in en om 06:30 in Sydney geland. Na 7.5 uur, relaxed vlucht en ja, weer extra beenruimte!

Nadat ik m'n spullen naar 't hostel gebracht heb op zoek gegaan naar Hanneke. Han & friends verbleven in een super gaaf hotel midden in de stad. De hotelkamer was meer een deluxe appartement dan een een stel bedden.

We zijn een rondje stad gaan doen en gekeken waar we vanavond het nieuwe jaar in gaan luiden. Ik had ondertussen toch wel zin in een douche dus is de rest alvast door gegaan.

Rond 16:00 uur ben ik ook richting de spot gegaan en hebben we eenmega gezellige avond gehad. Helaas was ons uitzicht niet het meest geweldige en viel het aftellen heel erg tegen...... dat deden ze niet, of we konden het niet zien. Ineens was het 2010!.

Om 3 uur kon ik m'n ogen echt niet meer open houden na meer dan 30 uur wakker te zijn geweest. Het jaar is in ieder geval goed begonnen en eens kijken wat het allemaal gaat brengen!

Reacties

Reacties

Chris

Hoi Esther,

Een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2010!!!

Chris.

Martien

Hallo Tiny,

Een goed ,gaaf en gezond 2010 voor jou en Han & friends .

Groeten Martien

Arno

Hee Esther

De allerbeste wensen voor 2010 !!
en een fijne reis verder
ps
wordt wel tijd dat je weer terug komt is me te stil op het moment, mis de telefoontjes

Arno

lenneke

Hoi Hanneke & Esther,
ook ik wens jullie alle goeds voor 2010, dat jullie wensen voor zover mogelijk uit mogen komen!
Groetjes namens NH Best,
Lenneke

tante Diny

Hoi Esther
Een heel gelukkig en gezond 2010.
en een fijne reis naar Nieuw Zeeland!
liefs tante Diny

zus

Aussi.

SMS ontvangen, ook voor jouw een fantastisch en
reislustig begin van een mooi nieuw jaar.
Nieuwjaarsgroetjes uit Haps.
ZUS.

Anita

Alle goeds voor 2010 !!! en nog een fijne verdere reis.
Anita

Anita

He Esther,
Alle goeds in 2010 en nog een hele goede reis.
Anita

Pap en Mam

Natuurlijk ook van ons een Gelukkig Nieuwjaar en een prettige voortzetting van je reis.
Geniet ervan en blijf gezond.
Groeten en een knuffel uit Someren.

tante ton en ome jan

Hallo Esther
Van uit Boxmeer wensen wij jou een heel gelukkig en gezond 2010 en geniet van je reis en wij genieten van jou reisverslagen.
liefs van ons en ook van Maud, Stan en Fleur ,Maurice .

Ans van den Broek

Eindelijk iets van mij, dank zij Lenneke.
Ik zit hier met 2 nieuwe knieen, dus saai.
Ik wens je al het goeie in 2010.
Groetjes, Ans en Cor

Manon

Hee Esther,

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!! Maar dat zal wel lukken denk ik..
Hier in het besneeuwde, koude NL gaat het prima en ik ben al bezig met voorbereidingen voor reizen in 2010 :). Nog tips??

Manon

Hee Esther,

Ook namens Mo een gelukkig nieuwjaar gewenst en genieten van jouw vakantie en wel heel terug..

PS. Als Han nog bij jou is, ook graag de beste wensen doorgeven namens mij en Mo

Han

Hey Es! Dat was gezellig he?! Veel plezier nog en groeten vanuit 't zonnige Airlie beach!!! X Han & Friends

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!