Time for a new adventure.....

Aardbeving Chile

Ondertussen ben ik 10 dagen onderweg in Chile. Vanacht is Chile getroffen door een aardbeving met een 8.8 op de schaal van Richter.

Ik wil jullie even laten weten dat ik helemaal in orde ben. Zit ongeveer 300 km ten zuidoosten naar het binnenland, van waar de beving geweest. Het plaatstje heet Pucon en is op dit moment een goede plek om 'vast' te zitten. Het ligt in de zogenoemde 'savezone'.

Met het uitzicht op een rokende vulkaan is het moeilijk voor te stellen. Voor vanacht worden er nog wat bevingen verwacht. Echter hier is 0,0 schade, alles is hier 'bevingvrij' gebouwd aangezien hier meerdere keren per jaar voorkomt..De supermarkt heeft evennodig gehad om alle gevallen flessen op te ruimen. Verder geen raam gesprongen.

Wees allemaal gerust.... vooropig zal ik even in dit plaatsje blijven. Er rijden voorlopig geen bussen en het National Park is tenminste tot maandag gesloten. Ga hier echt niet weg nadat ik daar geweest ben.

Anita

PFF, Gelukkig, moet toch wel schrikken zijn als je hoort dat er maar 300 km vandaan een grote ravage is na beving. Blijf maar lekker op de save zone.
Groetjes Anita

Martien

Gelukkig Esther,dat alles goed met je is.Geniet nog van je verblijf daar en maak er iets moois van.

Groeten uit Best van Martien(chefke)

zus

Esther maakt het ook weer mee!!! Geluk dat je er niet midden inzat. Je blijft nog maar genieten van alles wat er te zien valt. De tijd begint al af te tellen. Misschien kun je onze verjaardagen met onze familie samen vieren. Dat zou een echt hoogtepunt zijn!!!We hopen jou gezond en wel terug te zien.
Heel veel groetjes, Zus.

pap en mam

bedankt dat je meteen na onze oproep hebt gereageerd .we hadden donderdagavond nog contact gehad en wisten waar je ongeveer was .en dat je van plan was naar het zuiden te gaan.en dan zaterdag morgen tijdens het nieuws nog een laatste binnen gekomen bericht o8.15 uur aardbeving in chili wetendedat jij er zodicht bij was deed ons meteen besluiten tot een spannend smsje met als antwoord met mij alles o.k. xxxxgroetjes

Derrick en Moniek

Gelukkig zit jij er ver vandaan! Blijf voorlopig maar rustig op je plekje zitten!
Geniet er nog van
Groetjes van ons

Brigitte

Wat een leuke verhalen allemaal. Is een onvergetelijk jaar voor je geweest. Veel ervaringen rijker en nog even een beving op de koop toe. Nog effe en dan weer lekker in je eigen bedje. Dat zal je wel gemist hebben (ehm). Nog heel veel plezier en sterkte met de laatste loodjes. Gr. Fam. Thaens