Time for a new adventure.....

Home Sweet Home

Jaja mensen, jullie lezen het goed, de reis is voorbij. Dit weekend ben ik weer veilig aan gekomen in Someren City. Het circeltje om de wereld is nu echt rond.

De laatste dagen in Zuid Amerika stonden in het teken van 'SHOPPEN'. Helaas was er echter weinig te shoppen. Was even vergeten dat dit een extreem Katholiek land is en iedereen Santiago verlaat om te chillen in de omliggende stadjes. Gelukkig had het hotel in Santiago het zwembad opgeknapt en heb ik er heerlijk gebruik van gemaakt.

De vlucht naar Madrid was lang. Met mijn favoriete luchtvaartmaatschappij... waar ik nooit meer mee ga vliegen..... met een vliegtuig uit 't jaar 0, met niet eens een eigen 'boardcomputer'. Niet meer van deze tijd. Gelukkig had ik nog een stoel moet iets meer beenruimte, maar heb medelijden met de mensen die acher me zaten.

Aangekomen in Madrid op zoek naar het Hesperia hotel. Ben natuurlijk meteen als een blok in slaap gevallen met als gevolg.... een mega jetlag de komende dagen. Het ontbijt in dit hotel was echt helemaal top! Met sushi, kaviaar .... okay, zal bij deze stoppen.....

De laatste dagen in Madrid heb ik dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om flink te shoppen. En niet zonder succes ;)

Via Londen en een 11 uur durende busreis weer aangekomen in Eindhoven waar het ontvangstcomitee al gereed stond.

Bij deze ga ik jullie dan ook mededelen dat dit het laatste blogje is en dat de komende weken in het teken staan van het wederzien.

IEDEREEN BEDANKT VOOR HET VOLGEN VAN MIJN REISVERHALEN EN DE VELE LEUKE BERICHTJES GEDURENDE DE REIS.

Esther

zus

Nichtje van me. Heerlijk om je weer in de buurt te hebben en met mij zullen dat er nog velen zijn. Geweldig dat je ook op ons casinomiddagje was. Je hebt nu weer iedereen kunnen zien, die je ruim 8 maanden geleden verlaten had.
Ga volop genieten van je viervoeters Tita en sinds vandaag ook Breezer. Welkom terug in onze familie.
Dit is ook mijn laatste blogreactie!!!!! ZUS en Tante DINY

brous

heey je bent terug! zo mooie reis ik begin nu toch ook wel zin te krijgen om lang op reis te gaan.

Brigitte

Ha, die ex wereldreiziger,
Heerlijk om weer in je eigen bedje te liggen en nu maar lekker genieten van je paardjes. Volgens mij heb je een super tijd gehad, om nooit meer te vergeten. We zullen je vast snel wel weer een keertje zien bij de pony/paardenclub. Groetjes en tot gauw.
Brigitte, Peter, Amber en Eden